Deze website maakt gebruikt van cookies om instellingen te onthouden en om de website beter op uw behoeften af te stemmen. Klik hier voor meer informatie over cookies.

Ja, ik ga akkoord Nee, ik ga niet akkoord X

Er zijn 7 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

UWV Telefonie 2014

In de eerste 8 maanden van 2014 heeft ons Klanten Contact Centrum (KCC) 4,2 miljoen telefonische klantvragen ontvangen. Dit is aanzienlijk minder dan in de eerste 8 maanden van 2013 (4,9 miljoen).

Probleemsituaties oplossen

Voor klanten die in ernstige problemen dreigen te komen, kent UWV een speciale procedure en speciale klantteams die meldingen met spoed oppakken. De eerste 8 maanden van 2014 hebben deze teams 251 probleemsituaties opgelost.

Klanttevredenheid

We meten de algehele klanttevredenheid 2 keer per jaar met de Klantgerichtheidmonitor, zowel regionaal als landelijk. De tabel toont de rapportcijfers die uitkeringsgerechtigden en werkgevers ons gaven.

Klanttevredenheid 2014

We meten de klanttevredenheid 2 keer per jaar met de Klantgerichtheidsmonitor, zowel regionaal al landelijk. De tabel toont de rapportcijfers die uitkeringsgerechtigden, werkzoekenden en werkgevers ons gaven in de eerste monitor van 2014.

Onze klantgroepen

UWV kent verschillende klantgroepen: mensen die zich bij UWV hebben ingeschreven als werkzoekende, mensen die een uitkering van UWV ontvangen, werkgevers, arbeidsmarktprofessionals, gegevensafnemers en dienstenafnemers.

Waardering voor speciale klantteams

We hebben speciale klantteams die in actie komen als klanten buiten hun schuld in ernstige problemen dreigen te komen. In 2013 losten de teams 427 probleemsituaties op.

UWV Telefonie

In 2013 heeft ons Klanten Contactcentrum (KCC) 7,1 miljoen telefonische klantvragen ontvangen. Dit is ongeveer even veel als in 2012. 87% van de bellers kreeg direct antwoord (2012: 84%).