Deze website maakt gebruikt van cookies om instellingen te onthouden en om de website beter op uw behoeften af te stemmen. Klik hier voor meer informatie over cookies.

Ja, ik ga akkoord Nee, ik ga niet akkoord X

Meer gebruikersgemak op werk.nl 2014

Eind februari 2014 hebben we 60 grote en kleine wijzigingen in onze dienstverlening via werk.nl doorgevoerd. De focus lag op de 25 belangrijkste onderwerpen, die mede zijn bepaald aan de hand van diverse klantonderzoeken, waaronder het onderzoek dat de FNV in 2013 uitvoerde.

De opvallendste wijzigingen voor onze klanten zijn:

  • De actualiteit van vacatures is verbeterd: vacatures die zijn verlopen, worden automatisch verwijderd.
  • Er is een e-mailservice ingericht: werkzoekenden krijgen een bericht wanneer er vacatures zijn die matchen met hun zoekopdracht.
  • Voor iedere doelgroep is een specifiek voor die doelgroep samengestelde startpagina ingericht.
  • Sollicitatietaken die uitgevoerd zijn, worden nu automatisch afgevinkt.
  • Werkzoekenden worden bij vragen nu eerst langs de pagina met veel gestelde vragen geleid, waardoor de werkbelasting voor de adviseur vermindert.

De resultaten van deze winterrelease zijn gedeeld met de FNV. Tijdens dit gesprek gaf de FNV aan waardering te hebben voor de adequate wijze waarop UWV de gevraagde verbeteringen heeft uitgevoerd.

Om de storingsgevoeligheid van werk.nl te verminderen wordt in augustus een nieuw ICT-platform in gebruik genomen. Tot augustus komen er geen functionele aanpassingen van werk.nl.

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag

Opties: print e-mailen

UWV verbetert online dienstverlening werk.nl

UWV verbetert online dienstverlening werk.nl Lees verder