Verbeteren werk.nl 2014

We werken continu aan de verbetering van de stabiliteit en performance van onze online dienstverlening. Periodiek voeren wij daarvoor onderhoudswerkzaamheden uit. We doen dat vooral in weekenden en ’s nachts en we kondigen het altijd vooraf aan, zodat klanten (werkzoekenden en werkgevers) er rekening mee kunnen houden. Bij calamiteiten kunnen klanten UWV Telefonie bellen. Wanneer onze sites onverhoopt toch langdurig uit de lucht zijn, bieden we alternatieven en krijgen onze klanten meer tijd om bijvoorbeeld hun sollicitatieactiviteiten en andere taken door te geven.

Daarnaast blijven we werken aan het verbeteren van de functionaliteit en het gebruiksgemak van de site werk.nl. We voeren continu onderzoek uit naar de ervaringen van klanten met werk.nl. Dat doen we op verschillende manieren: via klanttevredenheidsonderzoeken, bulletinboards (een online interactief klantenpanel) en onderzoek naar gebruiksgemak.

De waardering voor de digitale dienstverlening stijgt, ook al moeten we nog de nodige verbeteringen doorvoeren om de stijgende lijn te kunnen voortzetten.

UWV verbetert online dienstverlening werk.nl

UWV verbetert online dienstverlening werk.nl Lees verder